Обмін та повернення товару

Гарантія поширюється на всю куплену в компанії Capy-Store.com.ua техніку або продукцію, крім товарів, на які гарантія не може бути поширена на законних підставах. Кожен товар супроводжується офіційним гарантійним талоном від виробника та/або талоном Capy-Store.com.ua.

Повернення та обмін товарів регламентується Законом України «Про захист прав споживачів», згідно з яким покупець має право повернути товар протягом 14 днів з дня його купівлі.

Ви маєте право повернути товар належної якості (чи обміняти його на інший), якщо дотримані наступні умови:

  1. Товар не належить до товарів, які не підлягають обміну та поверненню;

Важливо! Перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню) затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"

  1. З моменту покупки пройшло не більше 14 днів;

Ви має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не враховуючи дня купівлі  (ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»)

  1. Обов’язково має бути розрахунковий документ та гарантійний талон;

Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів», обмін товару належної якості провадиться, якщо збережено розрахунковий документ, виданий Вам разом з проданим товаром. Наявність розрахункового документу є підставою для обміну або повернення товару та доказом того, що саме у нас ви придбали товар.

  1. Збереження первісного вигляду;

Обмін товару належної якості на аналогічний товар провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, ви має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або повернути товар та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.

Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день повернення, а в разі неможливості повернути гроші у день повернення  — в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.

Повернути товар можна за нашою адресою, попередньо узгодивши ваш візит з нашими менеджерами.

Адресу та контакти ви можете знайти у розділі: Контактна інформація

Якщо вам не зручно відвідати наш офіс, то можете відправити нам товар перевізником «Нова Пошта». Просимо звернутись за телефоном (066) 100-14-88 за інформацією для пересилки товару.

Для повернення нам товару перевізником необхідно до товару вкласти заповнену «Заяву на повернення» (була направлена вам з товаром), оригінал розрахункового документу та гарантійний талон.